Rezerwuj online
Sprawdź
wolne
terminy
Rezerwacja Online

Regulamin

Dyrekcja Pokoi Gościnnych przy ulicy Grodziska 117 będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

  1. Pokój wynajmowany jest na doby.
  2. Doba trwa od godziny 13.00 do godziny 11.00.
  3. Pokoje Gościnne wynajmuje się po przedłożeniu ważnego dowodu osobistego lub paszportu oraz po uregulowaniu zapłaty z góry gotówką (PLN, EUR) bądź kartą bankową.
  4. Pokoje Gościnne zastrzegają sobie prawo dokonania pre-autoryzacji karty kredytowej przed przyjazdem Gościa.
  5. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
  6. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość Pokoi Gościnnych powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
  7. Uwzględniamy życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  8. Pokoje Gościnne świadczą usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
      • Obiekt ma obowiązek zapewnić:
     
    • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
    • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu
    • profesjonalną i uprzejmą obsługę
    • w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzi niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
    • wymianę bielizny pościelowej i wymianę ręczników co 3 dni lub na życzenie
  9. Na życzenie gościa świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
    • udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
    • przechowywanie bagażu gości zameldowanych w obiekcie.
  10. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług osoby na terenie obiektu. Zgodnie z przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
  11. Gość powinien zawiadomić recepcję/właścicieli o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa przebywającego na terenie bezpłatnego parkingu obiektu.
  13. Za zgubienie kluczy będzie pobierana opłata od 50,00zł.
  14. Gość Pokoi Gościnnych ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób lub zwierząt pozostających pod jego opieką.
  15. Pokoje Gościnne przyjmują rezerwacje ze zwierzętami opłata 15 zł za pierwszą noc. Zwierzęta nie mogą pozostać bez opieki w pokoju i wyprowadzane powinny być poza teren obiektu. Ilość zwierząt w pokoju ograniczona do max. 2 z wyłączeniem pokoi jednoosobowych w których nie dopuszcza się obecności zwierząt.
  16. Gość Pokoi Gościnnych nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  17. Osoby nie zameldowane w nie mogą przebywać w pokoju od godziny 22.00 do godziny 07.00.
  18. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. Osoby nie zachowujące się odpowiednio przeszkadzające innym w odpoczynku mogą zostać wyproszone z terenu obiektu bez zwrotu kosztu pobytu.
  19. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest palenie wyrobów tytoniowych w pokojach oraz łazienkach i korytarzach. W obiekcie do palenia wyznaczona jest Palarnia. Nie przestrzeganie zakazu palenia może być związane z karą pieniężną w wysokości 100 zł. Wiąże się to z kosztem prania poduszek, kołder, oraz kosztów długotrwałego wietrzenia pomieszczeń.
  20. Pokoje Gościnne mogą odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu albo szkodę na osobie gości, pracowników albo innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania Pokoi Gościnnych.
  21. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane (odpłatnie) na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przechowamy te przedmioty przez 3 miesiące.
  22. Nie odpowiadamy za awarie i skutki niezależne od nas takie jak : wyłączenie prądu, wody i serwerów zewnętrznych oraz telewizji.
  23. Potrzebę otrzymania faktury należy zgłaszać w chwili zameldowania. Faktura może być wystawiana najpóźniej do 30 dnia miesiąca pobytu. Reszta rezerwacji jest zaksięgowana jaka sprzedaż bez fakturowa.
  24. Zwracamy opłatę za skrócenie pobytu jeśli pokój będzie zwolniony do godziny 11.00 i zgłoszony w recepcji. Nie ulegają zwrotowi opłaty odnoszące się do rezerwacji bezzwrotnych.
  25. Polityka dotycząca cookies strona www.nocleg-poznan.pl używa tzw. "cookies" (.ciasteczka.) w celu umożliwienia Państwu wykorzystywania poszczególnych funkcji strony . Są to pliki z informacjami konfiguracyjnymi, zapisujące dane potrzebne m. in. do realizacje zamówienia, tworzenia statystyk odwiedzin. Pliki "cookies" są w większości automatycznie akceptowane przez większość przeglądarek internetowych. W każdej chwili mogą jednak Państwo je wyłączyć aktywując odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce lub tak zmodyfikować ustawienia przeglądarki, aby byli Państwo informowani o wszystkich sytuacjach związanych z przesyłaniem plików "cookies". W przypadku wyłączenia plików .cookies. lub modyfikacji ustawień przeglądarki dot. plików .cookies. pewne częścPolityka ochrony prywatności.
  26. Podanie przez Kupującego danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia zrealizowanie transakcji.

    Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Kupującego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z ustawą, Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych przez Sprzedającego do celów realizacji zamówienia. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu, edycji oraz usunięcia danych osobowych użytych przy realizacji zamówienia.

    Sprzedający nie sprzedaje, nie wypożycza, nie dzierżawi, ani nie przekazuje nieodpłatnie, danych osobowych Kupujących stronom trzecim.
    i strony mogą nie działać poprawnie.
  27. Gwarancja i reklamacje

    Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas pobtu, rozpatrywane będą tylko po sporządzeniu stosownego protokołu dotyczącego szkód, podpisanego przez Włascicela i Najemce.

    Podczas odbioru kluczy, Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia jej stanu pokoju (uszkodzenia, kompletność zamówienia). W przypadku uszkodzenia pokoju, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym recepcje.

    Kupujący w terminie do 7 dni od złożenia zamówienia może odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownej informacji telefonicznie, listownie lub przez wiadomość e-mail.  Koszt zwrotu zaliczki lub opłaty ponosi Kupujący. Zwrot kosztów zakupu z tytułu odstąpienia od umowy odbywa się w terminie 14 dni.

    Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem powodu reklamacji oraz kserokopią rachunku towaru (paragon, faktura VAT).

    Kupujący ma prawo do zgłoszenia żądania wymiany pokoju na inny zawsze wtedy, gdy stwierdzi niezgodność towaru z umową. Sprzedający w terminie 14 dni ma obowiązek ustosunkować się do żądania Kupującego.

    3.6 Mimo dołożenia wszelkich starań, sprzedający nie gwarantuje, iż publikowane na stronie internetowej informacje o produkcie nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.
     
  28. Dane naszej firmy : NEST Klaudia Kańduła ul. Grodziska 117 60-564 Poznań NIP 6351690111 REGON: 367750691
  • Dodaj link do:
  • facebook.com
Facebook