FAQ

  1. Czy cennik jest aktualny ?
  2. Czy przy pokojach Gościnnych jest parking ?
  3. Czy wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsc w pokojach Gościnnych ?
  4. O której godzinie nocleg zostaje zamknięty na noc ?
  5. W jakich godzinach trwa doba hotelowa ?
  6. Czy w pokojach jest możliwość przygotowania gorących napoi ?
  7. Jaka jest odległość od noclegu do centrum ?
  8. Czy każdy pokój posiada łazienkę ?
  9. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?
  10. Czy istnieje możliwość otrzymania rabatu lub zniżki ?
  11. W przypadku bardzo późnego przyjazdu muszę fakt ten zgłaszać ?
  12. Co w przypadku, gdy planuję przyjazd przed godziną 13 ?
  13. Czy cena podana na Państwa stronie dotyczy ceny za osobę czy pokój?
  14. Czy w Pokojach Gościnnych obowiązuje zakaz palenia ?
  15. Czy istnieje możliwość zabrania ze sobą zwierzaka ?
  16. Jak mogę dostać się z dworca do Państwa noclegu ?
  17. Czy podczas rezerwacji on-line jestem zobligowany do płatności ?
  18. Czy cena za pokój obejmuje również śniadanie lub inne posiłki ?
  19. Czy w pokoju jednoosobowym mogą spać dwie osoby?
  20. Czy nocleg znajduje się w pobliżu szpitala Klinicznego nr 2 oraz 5 w Poznaniu?
  21. Czy obiekt znajduje się w pobliżu szpitala Ginekologiczno – Położniczego przy ul. Polnej w Poznaniu ?
  22. Czy pokoje są sprzątane codziennie ?
  23. Czy w pokojach jest pościel ?
  24. Czy istnieje możliwość przedłużenia pobytu ?
  25. Czy istnieje możliwość otrzymania potwierdzenia noclegu, które musze przedłożyć ambasadzie ?
  26. Czy istnieje możliwość płatności kartą za nocleg ?
  27. Co w przypadku, gdy nie przyjadę na nocleg, który został już opłacony?

 

 

1. Czy cennik jest aktualny ?

Oczywiście! Wszystkie ceny aktualizujemy na bieżąco, więc nie ma możliwości by podane ceny były nieaktualne.

⇑ Pytania ?

2. Czy przy pokojach Gościnnych jest parking ?

Tak. W standardzie posiadamy kilkanaście miejsc parkingowych dla naszych gości. Parkingi dodatkowo zostały wyposażone w zdalnie zamykane bramy, istnieje również możliwość parkowania samochodami dostawczymi.

⇑ Pytania ?

3. Czy wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsc w pokojach gościnnych ?

Tak. W okresie międzynarodowych targów Poznańskich i w weekendy mamy niewiele wolnych miejsc, dlatego też najlepiej zadzwonić i zarezerwować wcześniej nocleg.

⇑ Pytania ?

4. O której godzinie  nocleg zostaje zamknięty na noc ?

Każdy klient w recepcji otrzymuje klucze ze specjalną magnetyczną pastylką, dzięki której o dowolnej porze może bez problemu wyjść i wejść do budynku.

⇑ Pytania ?

5. W jakich godzinach trwa doba hotelowa ?

Doba hotelowa w naszym noclegu trwa od godziny 13.00 do 11.00 ostatniego dnia pobytu. W przypadku wcześniejszego wymeldowania się przez poprzedniego gościa, możliwe jest szybsze zajęcie pokoju.

⇑ Pytania ?

6. Czy w pokojach jest możliwość przygotowania gorących napoi?

Tak, w każdym pokoju znajduje się czajnik elektryczny.

⇑ Pytania ?

7. Jaka jest odległość od noclegu do centrum ?

Nasz nocleg znajduje się ok 10 minut tramwajem od centrum. Dzięki lokalizacji między dwoma dużymi arteriami takimi jak: ul. Bukowska oraz ul. Dąbrowskiego, dojazd do centrum, czy starego miasta nie powinien sprawić Państwu kłopotu.

⇑ Pytania ?

8. Czy każdy pokój posiada łazienkę ?

Tak. W pokojach 1,2 i 3 osobowych znajduje się osobna łazienka wyposażona w zestaw ręczników kąpielowych, mydło oraz szampon. Łazienki wyposażone są w kabinę prysznicową, WC oraz umywalkę z lustrem.

⇑ Pytania ?

9. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT ?

Tak, oczywiście. Jako firma wystawiamy faktury VAT. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przed dokonaniem opłaty. Noclegi obciążone są 8% podatkiem.

⇑ Pytania ?

10. Czy istnieje możliwość otrzymania rabatu lub zniżki ?

Mamy tak konkurencyjne ceny, że nie udzielamy dodatkowego rabatu.

⇑ Pytania ?

11. W przypadku bardzo późnego przyjazdu muszę fakt ten zgłaszać ?

Tak, recepcja jest czynna do godziny 21.00. Jeśli ktoś planuje późniejszy przyjazd, jest to możliwe, po dokonaniu wcześniejszej opłaty (najpopularniejsza opcja to blik na telefon). W takim wypadku wysyłam kod do samodzielnego wejścia. 

⇑ Pytania ?

12. Co w przypadku, gdy planuję przyjazd przed godziną 13.00 ?

Zapraszamy! Na pewno będą mogli Państwo pozostawić swoje bagaże. Jeśli tylko pokój będzie wolny, nie będzie problemu z zameldowaniem się przed godziną 13. W przypadku, gdy pokój nie będzie jeszcze gotowy, będą Państwo musieli poczekać. Warto wcześniej poinformować o godzinie zameldowania. 

⇑ Pytania ?

13. Czy cena podana na Państwa stronie dotyczy ceny za osobę, czy pokój ?

Wszystkie ceny podane na naszej stronie internetowej dotyczą ceny wynajmu za pokój i ilości osób w nim przewidzianym. 

⇑ Pytania ?

14. Czy w Pokojach Gościnnych obowiązuje zakaz palenia?

Zakaz palenia obowiązuje w pokojach oraz na terenie obiektu. Dla palących dostępne są miejsca na zewnątrz. 

⇑ Pytania ?

15. Czy istnieje możliwość zabrania ze sobą zwierzaka?

Nie. Kochamy zwierzęta, jednak z uwagi na innych Gości, którym mogą przeszkadzać albo mają alergie, nie pozwalamy na pobyt ze zwierzęciem.

 

⇑ Pytania ?

16. Jak mogę dostać się z dworca do Państwa noclegu ?

Z dworca dostaną się Państwo do nas bez problemu jadąc tramwajem numer 18, kierunek Ogrody - przystanek Żeromskiego. Cała podróż nie zajmie Państwu więcej niż 10 minut. Można dojechać również autobusem 159 w kierunku Protu Lotniczego Ławica - przystanek Grodziska.

⇑ Pytania ?

17. Czy podczas rezerwacji on-line jestem zobligowany do płatności ?

Nie. Można również wybrać opcję płatność po przyjeździe na miejscu.

⇑ Pytania ?

18. Czy cena za pokój obejmuje również śniadanie lub inne posiłki ?

Nie prowadzimy śniadań lub innych posiłków. Natomiast w pobliżu zlokalizowanych jest również kilka sklepów ogólnospożywczych i restauracji.

⇑ Pytania ?

19. Czy w pokoju jednoosobowym mogą spać dwie osoby ?

Nie. W przypadku większej liczby osób wymagane jest wynajęcie większego pokoju.

⇑ Pytania ?

20. Czy nocleg znajduje się w pobliżu szpitala Klinicznego nr 2 oraz 5 w Poznaniu ?

Tak. Dokładna odległość pomiędzy szpitalem numer 2 , a naszym noclegiem to około 1 kilometr. Szpital kliniczny numer 5 oddalony jest od naszego obiektu o 850 metrów (10 minut spacerem)

⇑ Pytania ?

21. Czy obiekt znajduje się w pobliżu szpitala Ginekologiczno – Położniczego przy ul. Polnej w Poznaniu ?

Tak, dzieli nas 12 minutowy spacer (około 1 km).

⇑ Pytania ?

22. Czy pokoje są sprzątane codziennie ?

Podczas pobytu naszych gości nikt z obsługi nie wchodzi nieproszony do pokoi. Nie ma natomiast problemu, z wyrzuceniem śmieci, posprzątaniem lub odkurzeniem na życzenie klienta jest odpłatne.

⇑ Pytania ?

23. Czy w pokojach jest pościel?

Tak, oczywiście. W każdym pokoju znajdą Państwo świeżą pościel, prześcieradło, kołdrę oraz poduszkę.

⇑ Pytania ?

24. Czy istnieje możliwość przedłużenia pobytu?

Tak oczywiście! Jeśli Państwa pobyt się przedłuży prosimy o taką informację i opłacenie z góry kolejnych dni. W przypadku nagłego skrócenia pobytu przed godziną 11 istnieje możliwość otrzymania zwrotu wpłaconej kwoty.

⇑ Pytania ?

25. Czy istnieje możliwość otrzymania potwierdzenia noclegu, które musze przedłożyć ambasadzie ?

Nie ma takiej możliwośći.

⇑ Pytania ?

26. Czy istnieje możliwość płatności kartą za nocleg ?

Tak, oczywiście. Posiadamy terminal, który obsługuje takie karty jak VISA, Maestro. Istnieje również możliwość transakcji typu MO/TO (pre autoryzacji kart bez fizycznej obecności), oraz blik, które umożliwiają zapłacenie za nocleg gościa.

⇑ Pytania ?

27. Co w przypadku, gdy nie przyjadę na nocleg, który został już opłacony ?

Jeśli nie zostaniemy o tym poinformowani dzień przed przyjazdem, opłata nie zostanie zwrócona. 

⇑ Pytania ?