- Czy cennik jest aktualny ?
- Czy przy pokojach Gościnnych jest parking ?
- Czy wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsc w pokojach Gościnnych ?
- O której godzinie nocleg zostaje zamknięty na noc ?
- W jakich godzinach trwa doba hotelowa ?
- Czy w pokojach jest możliwość przygotowania gorących napoi ?
- Jaka jest odległość od noclegu do centrum ?
- Czy każdy pokój posiada łazienkę ?
- Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?
- Czy istnieje możliwość otrzymania rabatu lub zniżki ?
- W przypadku bardzo późnego przyjazdu muszę fakt ten zgłaszać ?
- Co w przypadku, gdy planuję przyjazd przed godziną 13 ?
- Czy cena podana na Państwa stronie dotyczy ceny za osobę czy pokój?
- Czy w Pokojach Gościnnych obowiązuje zakaz palenia ?
- Czy istnieje możliwość zabrania ze sobą zwierzaka ?
- Jak mogę dostać się z dworca do Państwa noclegu ?
- Czy podczas rezerwacji on-line jestem zobligowany do płatności ?
- Czy cena za pokój obejmuje również śniadanie lub inne posiłki ?
- Czy w pokoju jednoosobowym mogą spać dwie osoby?
- Czy nocleg znajduje się w pobliżu szpitala Klinicznego nr 2 oraz 5 w Poznaniu?
- Czy obiekt znajduje się w pobliżu szpitala Ginekologiczno – Położniczego przy ul. Polnej w Poznaniu ?
- Czy pokoje są sprzątane codziennie ?
- Czy w pokojach jest pościel ?
- Czy istnieje możliwość przedłużenia pobytu ?
- Czy istnieje możliwość otrzymania potwierdzenia noclegu, które musze przedłożyć ambasadzie ?
- Czy istnieje możliwość płatności kartą za nocleg ?
- Co w przypadku, gdy nie przyjadę na nocleg, który został już opłacony?
Oczywiście! Wszystkie ceny aktualizujemy na bieżąco, więc nie ma możliwości by podane ceny były nieaktualne.
2. Czy przy pokojach Gościnnych jest parking ?
Tak. W standardzie posiadamy kilkanaście miejsc parkingowych dla naszych gości. Parkingi dodatkowo zostały wyposażone w zdalnie zamykane bramy, istnieje również możliwość parkowania samochodami dostawczymi.
3. Czy wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsc w pokojach gościnnych ?
Tak. W okresie międzynarodowych targów Poznańskich i w weekendy mamy niewiele wolnych miejsc, dlatego też najlepiej zadzwonić i zarezerwować wcześniej nocleg.
4. O której godzinie nocleg zostaje zamknięty na noc ?
Każdy klient w recepcji otrzymuje klucze ze specjalną magnetyczną pastylką, dzięki której o dowolnej porze może bez problemu wyjść i wejść do budynku.
5. W jakich godzinach trwa doba hotelowa ?
Doba hotelowa w naszym noclegu trwa od godziny 13.00 do 11.00 ostatniego dnia pobytu. W przypadku wcześniejszego wymeldowania się przez poprzedniego gościa, możliwe jest szybsze zajęcie pokoju.
6. Czy w pokojach jest możliwość przygotowania gorących napoi?
Tak, w każdym pokoju znajduje się czajnik elektryczny.
7. Jaka jest odległość od noclegu do centrum ?
Nasz nocleg znajduje się ok 10 minut tramwajem od centrum. Dzięki lokalizacji między dwoma dużymi arteriami takimi jak: ul. Bukowska oraz ul. Dąbrowskiego, dojazd do centrum, czy starego miasta nie powinien sprawić Państwu kłopotu.
8. Czy każdy pokój posiada łazienkę ?
Tak. W pokojach 1,2 i 3 osobowych znajduje się osobna łazienka wyposażona w zestaw ręczników kąpielowych, mydło oraz szampon. Łazienki wyposażone są w kabinę prysznicową, WC oraz umywalkę z lustrem.
9. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT ?
Tak, oczywiście. Jako firma wystawiamy faktury VAT. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przed dokonaniem opłaty. Noclegi obciążone są 8% podatkiem.
10. Czy istnieje możliwość otrzymania rabatu lub zniżki ?
Mamy tak konkurencyjne ceny, że nie udzielamy dodatkowego rabatu.
11. W przypadku bardzo późnego przyjazdu muszę fakt ten zgłaszać ?
Tak, recepcja jest czynna do godziny 21.00. Jeśli ktoś planuje późniejszy przyjazd, jest to możliwe, po dokonaniu wcześniejszej opłaty (najpopularniejsza opcja to blik na telefon). W takim wypadku wysyłam kod do samodzielnego wejścia.
12. Co w przypadku, gdy planuję przyjazd przed godziną 13.00 ?
Zapraszamy! Na pewno będą mogli Państwo pozostawić swoje bagaże. Jeśli tylko pokój będzie wolny, nie będzie problemu z zameldowaniem się przed godziną 13. W przypadku, gdy pokój nie będzie jeszcze gotowy, będą Państwo musieli poczekać. Warto wcześniej poinformować o godzinie zameldowania.
13. Czy cena podana na Państwa stronie dotyczy ceny za osobę, czy pokój ?
Wszystkie ceny podane na naszej stronie internetowej dotyczą ceny wynajmu za pokój i ilości osób w nim przewidzianym.
14. Czy w Pokojach Gościnnych obowiązuje zakaz palenia?
Zakaz palenia obowiązuje w pokojach oraz na terenie obiektu. Dla palących dostępne są miejsca na zewnątrz.
15. Czy istnieje możliwość zabrania ze sobą zwierzaka?
Nie. Kochamy zwierzęta, jednak z uwagi na innych Gości, którym mogą przeszkadzać albo mają alergie, nie pozwalamy na pobyt ze zwierzęciem.
16. Jak mogę dostać się z dworca do Państwa noclegu ?
Z dworca dostaną się Państwo do nas bez problemu jadąc tramwajem numer 18, kierunek Ogrody - przystanek Żeromskiego. Cała podróż nie zajmie Państwu więcej niż 10 minut. Można dojechać również autobusem 159 w kierunku Protu Lotniczego Ławica - przystanek Grodziska.
17. Czy podczas rezerwacji on-line jestem zobligowany do płatności ?
Nie. Można również wybrać opcję płatność po przyjeździe na miejscu.
18. Czy cena za pokój obejmuje również śniadanie lub inne posiłki ?
Nie prowadzimy śniadań lub innych posiłków. Natomiast w pobliżu zlokalizowanych jest również kilka sklepów ogólnospożywczych i restauracji.
19. Czy w pokoju jednoosobowym mogą spać dwie osoby ?
Nie. W przypadku większej liczby osób wymagane jest wynajęcie większego pokoju.
20. Czy nocleg znajduje się w pobliżu szpitala Klinicznego nr 2 oraz 5 w Poznaniu ?
Tak. Dokładna odległość pomiędzy szpitalem numer 2 , a naszym noclegiem to około 1 kilometr. Szpital kliniczny numer 5 oddalony jest od naszego obiektu o 850 metrów (10 minut spacerem)
21. Czy obiekt znajduje się w pobliżu szpitala Ginekologiczno – Położniczego przy ul. Polnej w Poznaniu ?
Tak, dzieli nas 12 minutowy spacer (około 1 km).
22. Czy pokoje są sprzątane codziennie ?
Podczas pobytu naszych gości nikt z obsługi nie wchodzi nieproszony do pokoi. Nie ma natomiast problemu, z wyrzuceniem śmieci, posprzątaniem lub odkurzeniem na życzenie klienta jest odpłatne.
23. Czy w pokojach jest pościel?
Tak, oczywiście. W każdym pokoju znajdą Państwo świeżą pościel, prześcieradło, kołdrę oraz poduszkę.
24. Czy istnieje możliwość przedłużenia pobytu?
Tak oczywiście! Jeśli Państwa pobyt się przedłuży prosimy o taką informację i opłacenie z góry kolejnych dni. W przypadku nagłego skrócenia pobytu przed godziną 11 istnieje możliwość otrzymania zwrotu wpłaconej kwoty.
25. Czy istnieje możliwość otrzymania potwierdzenia noclegu, które musze przedłożyć ambasadzie ?
Nie ma takiej możliwośći.
26. Czy istnieje możliwość płatności kartą za nocleg ?
Tak, oczywiście. Posiadamy terminal, który obsługuje takie karty jak VISA, Maestro. Istnieje również możliwość transakcji typu MO/TO (pre autoryzacji kart bez fizycznej obecności), oraz blik, które umożliwiają zapłacenie za nocleg gościa.
27. Co w przypadku, gdy nie przyjadę na nocleg, który został już opłacony ?
Jeśli nie zostaniemy o tym poinformowani dzień przed przyjazdem, opłata nie zostanie zwrócona.